Korkular çok nor al ben de 30′dayım ara sıra aşıro derecede geliyor bana da. Ama bir aksilik yoksa normalden yanayım ben. Hem daha çabuk toparlamak için hem de boş yere bir ameliyat geçirmiş olmamak için.. kolay olmayacak ama bunu yapabiliriz🥰 kalbinizi siz de böyle diyerek sakinleştirmeye çalışın🌸