Fthgfdf Kızlar tüp bebekle 14 haftalık hamileyim bayıldım tansiyon düşüklüğünden bir sıkıntı olur mu bebeğe gebeliğin de bayılan var mı
Minigiim-vebenn52 Bayılıp şiddetli düşmediysen Bebeğe bişi olmaz düzenli tansiyon ölç senin için zararlı olur