ZeyooZ Zeynep360 daha başlamadık canım ama kullanan arkadaşlarım var memnunlar hiç şikayetleri de yok. İnglesina yı da çok tavsiye eden oldu ama mamas daha sağlam geldi bana
rileyss Zeynep360 hayır duymadım oyle bir sey ama tabi arkadaslarım da birinin bebeği 8 aylık diğer 1.5 yasında. asınsa simdiye kadar aşınırdı bence