Dmeryem Arkadaşlar merhaba 13 haftalık hamileyim aşırı derece kabızlığım var kuru incir kayısı hiçbir işe yaramıyor doktorum magnezyum yazdı suda eriterek içiliyor o da bi fayda sağlamadı tecrübesi olanlar fikir verebilir mi rica etsem
Zeynep_ze Dmeryem kabak çekirdeği denediniz mi bide sabahları aç karnına iki kuru kayısı yiyip üzerine yarım lt falan su içmekte iyi gelebilir ben çok çektim hala ara ara çekiyorum bir gün biri fayda etse bir gün etmiyor valla bol su içeceksin bide bol yürüyüş bunlarda etkili