Geçen ay beta değerim 16,96 ya yükselip 2’ye geri düştü sonra ertesi günü regl oldum. Sanırım kimyasal gebelik geçirmiş oluyorum . Herhangi bir doktora gitmedim , gitmem gerekiyor mu ? Kafam çok karışık bu durumu yaşayanlar nasıl bir yol izlediler bana yardımcı olabilir mi ?