Kızım 2 yaşında hamileyim doğumuma daha var ama benim kızım kimsede bensiz durmuyor smdiden içime acı çöktü nasıl durucak bensiz çok düşkün bana. Bi de doğumdan sonra bı kaç saat durup imza atıp cikablir miyim evime bilgisi olan var mı Konya şehir Hastanesi’nde yapicam doğumumu