ElifMasalll
ElifMasalll erken gebelik testi biraz yanıltıcı olabiliyor bence siz sağlık ocağına gidip kan testi verin direk sonuç verıyor ve yanılma payı yok yine de siz bilirsiniz o sonucunuz beta hcg diye yazıyor 10 un üstündeyse gebelık vardır eğer 10 altındaysa gebe değilsinizdir. Belirti her ınsanda gözukmuyebiliyor. 10 un üzerindeyse bir hafta fılan bekleyıp kadın doktor a gitmelisiniz gittiginizde buyuk ıhtımal 3 4 haftalık olmuş olacak kesesini göreceksiniz ona göre hap verıyor doktor yine de siz bilirsiniz tabi😊