Yeliz34 Bugün detaylı ultrasonum vardı 21+2 olduk şükür cinsiyetimizi öğrendik teyzeleri oğlum oluyor 🥰🥰
birhamilelikgunlugu Yeliz34 kuzum Allah sağ saglim kucağına almak nasip etsin 🙏🏻 detaylı da mı belli oldu? Daha önce tahmin etmişmiydi doktorun
dilankaras Sağlıkla gelsin Bende şuan hamıleyim ilki kızdı bu hamılelıgım çok farklı merak edıyorum belırtılerınız nelerdi acaba
Sedefkitir12- dilankaras canım benimde bi kızım var kızımda mide bulantım oldu 3 ayımdan sonradan geçti suan 2. Ye hamileyim ama sanki hamile değilim sıfır belirti yine kızım oluyo 🥰