Hilalcikkk ilk gebeliğimde doktorum söylemişti gölgeli gibiyse göz arkasındaki toz kir ve ama parıltılı ışıltılı ise tansiyon yüksekliği ya da düşüklüğü demişti.ama yüksekliği ihtimali fazla demişti.bol su iç rahat bir şekilde uzan sık sık olursa mutlaka tansiyon ölçümü yap demişti.