Annebebek012 Lavinya_21 bende devlete gidiyordum doğru düzgün söylemediler bacak arası kapalı dediler özele gittim doktor direk söyledi pozisyonuda uygundu 🥰pozisyon ve doktor önemli tabi
Lavinya_21 Annebebek012 evet ilk oglumda bende ozele gottım ılk gün bacagını acmafı. Haftaya gene gel dedı gıttım erkek dedı
Tupbebekile 19 haftalık oldum daha net bir şey öğrenemedim 😅 kız erkek kız şuanlık böyle bakalım detaylıca ne diyecekler . Maşallah rabbim sağlıkla kucağına nasip etsin inşallah. Kız evlat candır ❤️