İlk hamileliğimde duyduğum gibi bıraktım şimdi öğrendim ve yine bıraktım ilk bebeğimin gelişimi çok güzeldi ben sigara kullanamamaya bağlıyorum ikincide de sıkıntı olmasın diye bıraktım. Şimdi biz böyle diyoruz ama sizin sosyal hayattaki yaşadığınız zorlukları bilmiyoruz. Doktorlar çok strese sokacağı durumlarda günde 3 taneyi vücudun karşılayabileceğini söylüyor. O yüzden en doğrusu bu konuyu tüm gerçekliği ile doktorunuz ile konuşmanız. Çünkü burada birinin bebeğine bir şey olmadı diye sizin bebeğinize de olmaz diyemeyiz. 🫶