Sedagnlty Arkadaşlar bugün 22+0 oldum bu haftada olan var mı nasil hissediyorsunuz durumunuz nasıl canlar
Gebzeli-123 Sedagnlty 22+4 üm git gide agırlastıgımı hıssedıyorum 2 kilo aldım ama sankı daha çok almış gbıyım bebegımı bu aralar kıpırdanfıgını hıssedıyorum heyecan verıcı bısey
pamugumm_ 22+3 haftalığım herşey normal hareketleri hissediyorum artık gün içinde kilosu 517 gram dedi doktor 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Sedagnlty Bana kilosunu henüz söylemediler ama bende bayagi ağırlaştim arkadaşlar gobegim sert bayagi içinde takla falan atıyor herhalde masallah benimki hareketli bayagi 😁😁🧿🧿
Kubragnssvr63 Sedagnlty bizde 22+3 teyiz. Ama bizim kız sakin gibi baya bazen günde 1-2 kez bazen 2 günde 1 olursa hissediyorum tekmelerini bakalım zamanla artar diye düşünüyorum sağlıkla gelsinler inşallah ❤️