beyzanurytt Eğer pazartesi gününe kadar gelmezse 27 nisan pazartesi gel yatışını yapalım demişti doktorum, sancım vs olmayınca gittim yatışım yapıldı o kadar suni sancı verildi yine olmadı. 28 nisan 2020 gece 03.08 de sezaryen doğum yaptım ☺️
Hiç sancı gibi durumlar yaşamadım