Esen_1 Defne diye düşünüyorduk erken doğum oldu biraz karar veremedik Defne Lidya nasıl yada sadece Defne mi olsa yada farklı bir isim önerir misiniz
summersu Esen_1 Lidya çok güzel bence defne ismi bu ara çok fazla tercih edildi ama tabi karar sizin 🌸 bizim soyadımız ile çok uyumsuzdu Lidya yoksa çok istemiştim
FNGNN Defne ismi çok nazlı oluyor 4-5 tane tanıyorum ben.. bir de inatçı oluyorlar.. modları ani yukselip ani düşüyor.. karakter olarak ancak bu yorumu yapabilirim
ipeklinaismom Kız olursa bizim derin mavi yada elisa nare olucak , kendimde anaokulu öğretmeniyim öyküler çok akıllı oluyor