Guenn Kızlar cuma günü doğumum var erkek bebek 2860 gram bebek sezeryan olacam sizce normal mi 37 hafta
zynpkrhsn1 Guenn normalde 37 de almazlar 38 den sonra aliyorlar sezeryanda neden erken aldiklarini sordunuz mu
tunasmom Guenn evet normal benimde bebeğim 36+6 da doğdu o kilolardaydı kilosunun bir önemi yok önemli olan sağlıklı olması kilosuna takılmayın bence
Aysegul_my Aaa122 nie erken alıyolar bi durummu var erken almaları için genelde 38 haftanin icinde alıyolarda doğsada sıkıntı olmaz kilosu iyi ginede
Aycan1 Guenn şuan değil benimki normal doğum sezeryan değil ama doktor dedi nstde biraz sancım çıkmış her anda gelebilir bellisiz genelde benimkiler hemen gelmiyo hep suniyle bu 3. Doğumum olcak nasipse
Oznurkk Guenn genelde ultrasonda çıktığından biraz daha fazla olabiliyor. Ben cuma günü gitmiştim 2800 küsürdü kızım ama pazar günü acil sezaryene girdim 3420 gr doğdu