Arkadaşlar benim oğlum 27 aylık ne yemek yiyor, ne uykusu düzgün, ne konuşmaya başladı, tuvalet eğitimini de veremiyorum ne lazımlığa oturtabildim ne tuvalete oturtabildim aparat aldım tuvaletin üstüne ama oturmuyor otursa da tuvaletini yapmıyor dakikalarca tuvaletini tutuyor tuvaletten kalktığında ortalığa yapıyor. konuşmayı bilmediği için anlaşamıyoruz da. Çok inatçı. Allah rızası için böyle olupta tuvalet eğitimini halletmiş birileri varsa bana yardım edin lütfen