Fatmanur1616 Kızlar 29+4 teyiz bi kaç gündür sabah kalktığımda ellerim uyuşmuş oluyor yada gün içinde telefonla oynarken veya konuşurken ellerim uyuşuyor yarın doktora gidicez ona da sorucam da benim gibi olan var mıı
Memolininannesi Fatmanur1616 33 haftalığım bendede var normal hamilelikte bazen magnezyum ile geçiyor
Aysegul_my Fatmanur1616 hamilelikte normal olabiliyor maden suyu iç günde 2 tane hamilelikten damarlar daralma yapabiliyo uyuşuyo doğumdan sonra geçiyo ama ödemde etkiliyo bunu bol su iç
Papatyakokulukiz Fatmanur1616 birde ben ağrısından ağlıyordum bileklerim ağrıyordu ta magnezyum takviyesi veriyorlar biraz rahatlatiyor
hsrtt_ Fatmanur1616 aynısı bendede oluyor özellikle sabahları uyandığımda bu şekilde uyanıyorum.Magnezyumda kullanıyorum ama hala bu şekilde oluyor.
2prns_1prnssannesi Fatmanur1616 26+1 bende aynı durumdayım resmen kemiklerim sızlıyor ellerim çok uyuşuyor ayın 2sinde dahiliye kontrolüm var söylüycem dra bakalım
FilizinAnnesi Benim nerdeyse bir aydır sağ el parmaklarım tamamen uyuşmuş durumda ve hiç bi şekilde açılmıyor 😏 doğumdan sonra geçer diye umut ediyorum yoksa bi sıkıntı mı var diye şüphelenicem.. Doğuma az kaldığı için bekliyorum