Cmscms06 Kızlar bugün tam 24+6 dayım bebek 980 gram olmuş. Geçen hafta 24ten bu yana 150 gram almış bile bir haftada. Bana biraz fazla geldi kilosu normal mi sizce sizde nasıl bu haftalarda?
Aseer Cmscms06 dr unuz ne diyor ? Bizim 26+2 de 900 gramdı😄 hafta ortalamasında dedi dr um. Sizin ki sanki biraz tontik sanırım, maşallah çok iyi bakmışsınız
gamzecgr Cmscms06 maşallah tontiş biraz ama sizde eğer uzun ve yapiliysaniz o yüzden normal demiş olabilir doktorunuz
mavideniz6 Cmscms06 kilosu maşallah iyi umarım şekeriniz yoktur.27. Haftamda 1200 gramdı bebeğim doktorum yediklerime dikkat etmemi söyledi 10 gün kadar öndeymiş bebiş.Normal doğum düşündüğümden zorlanırsın dedi ama hala dikkat etmiyorum bakalım :)
Cmscms06 Aseer doktor da biraz tontik dedi ama bana biraz değil fazla geldi internetten baktıklarımdan sonra 🫠
Cmscms06 Elamomy onu da bugün yaptırdım şeker de çıkmadı çok şükür 🙏🏻 peki kilolu olması erken gelmesine sebep olur mu?
Nezooo mavideniz6 ben bugün gittim 26+1 bebeğim 1155 gram ve 38 cm benimde mi önde acaba doktor fazla falan demedi de
Cmscms06 mavideniz6 yok şeker testlerim bugün yapıldı çıkmadı çok şükür ben de korkmuştum ama 🥲heralde 27de ben de o kiloları görürüm 🥲 ben de normal istiyorum ekstra bi beslenmem de yok aslında ama genetik sanırım biraz bilemiyorum🫠
Ilba_34 Cmscms06 yok daha 29. Haftadayız haftaya kontrole gidicem bakalım kaç kg olmuş öğreneceğiz ☺️