Canım geçen ay ben hastane hastane dolaştım hemen hemen aynı değerler yükselmişti bende. Kullandığım Multivitaminlerden şüphelendiler kan ilacı dahil bütün takviyeleri 10 gün kestik 10 günün sonunda yükselmeye devam etmişti başka tahliller yapıldı kadın doğumda onlar da Güzel çıkınca dahiliyeye yönlendirdiler karaciğer yağlanmasından şüphelendiler tüm batın ultrason çekildi o da temiz çıktı bu sefer beni gastroenterolojiye gönderdiler sonra tekrar tahliller yapıldı düşmüştü değerlerim. Hem ishal salgınına yakalanmıştım hem de grip olmuştum ondan şüphelendiler net bir sebep bulamadılar. Şuan kan ilacını kullanıyorum sadece haftaya tekrar alt ve ast değerine bakıp diğer vitaminlere başlayacaklar. Sen de enfeksiyon tarzı bişey geçirdiysen ondan dolayı böyle çıkmış olabilir