Caglasmsk ozra1008 ya canim ben kuaförüm ve brezilya fonunde kimyasallar kullaniliyo ve kokusu cok agir oluyor bazen ben bile kaldiramiyorum kokusunu . Bebege zararli olabilir yaptirma.
Selintosh ozra1008 bana Brezilya fönü çekerken yollar önce hamile kuzenimi dışarıda oturtmuşlardı saatlerce.O kokuyu solumak normal insana bile çok zararlı denemeyin derim
Selimunl ozra1008 bencede zararlı çok ağır kokuyor yapılırken bir kere. Kuaförde çalışırken yapıyoduk kokudan baygınlık geçiriydm ben hamileyken zor dayanırsınız kimsayal hep
ayaniz Defnemmmmmm nasıl bilmediginiz bir konu hakkında net konusabiliyorsunuz lütfen dikkatli olun vebal alırsınız.. Brezilya fönü falan yaptırmayın onun kokusunda durmak yapana bile zor,agır bir işlem ..
Bahic Zararı nasıl olmaz !!!! Saça kimyasal yükleyerek yapılıyo brezilya fönü , keratin yüklüyolar , yapanlar maske ile yapıyo işlemi . Kesinlikle hamilelikte sakıncalı .
Semisko NihanG native base biz de kullanıyoruz pahalı bi ürün olabilir ama zararlı değil demek değil bu. Kuaförüm ürün ne olursa olsun yaptırmayın. Keratin bakım bile yaptırmayın
Caglasmsk Semisko NihanG yukardaki arkadaş cevabi vermis zaten. Ne olursa olsun kimyasal iceren maddeleri kullanmayin. Yeri geliyor camasir suyunu bile solumayin diyolar ki bu direkt deriye uygulaniyor yani tehlikeli.
Defnemmmmmm Kuaför olduğum için. Biliyorum içinde ne kullandıklarını yoksa yanlış yönlendirme yaparmıyım boyada zararlı diyorlar ama kafa dibinde yara yada kanama yoksa zararıda yok siz bilirsiniz
Semisko Defnemmmmmm hanımefendi bende kuaförüm. Bence siz müşterinize bile yapmayın. Yapılırken salonda durmayın. Yanlış bilgi aktarıyorsunuz şu an
Gnygns Defnemmmmmm o kimyasali solumak yeterli degil mi zararı icin? Hem deri normal Kremleri bile emiyor o kadar yoğun kimyasal. Olan biseyi de alacaktır vücuda. Hic bir zararı yok demek baya kesin bi cevap olmus
Busrahmet Hazır kuaförler buradayken bende sorayım Saçımı boyatamadım korktum Siyah rengi istiyorum aslında aynı rengimi 35 hafta olucam boyatmamak için daha bekliyim mi lohusa da da riske atıp boyayamayız herhalde Bide saç kestirme 😑 Saçlarım yıprandı baya uçlarından kestirmek istiyorum ama herkes bişey diyor