pamugumm_ Adana algomed hastanesi kadın doğum polikliniği muayene ücreti ne kadar acaba bilen var mı ?
Fatmaa0134 Algomed hastanesinde doğum ücreti ne kadar biliyor musunuz ve doktor önerisi yapabilir misiniz 😊
Muczem222 Ben Ayten hanıma gidiyorum çok memnunum doğum 12.5 olmuş nakit istiyorlar ocakta tekrar zam gelir mi bilmiyoruz dediler