Elifdddd Kızlar ben sarp ege istiyorum eşim kesinlikle yanasmıyor Su soruyu sorım size kendisi Alparslan istiyor bende söyle düşündüm alp aslan sizce hangisi 😀😀😀 Alparslan Alp aslan
MerveKaya38 Elifdddd alparslan daha güzel söyleniyor biz iki isim sevmiyoruz tek isim daha iyi . 2 isim olunca genelde tek isim üzerinde kalınıyor diğer isim söylenmiyor .
Elifdddd MerveKaya38 evet bana kalda tek alp koyucam ama bana kalmıyor malesef yani amacım 2. İsmi kullanmamak alp demek😀🤦♀️🤦♀️ama öylede olmuyor saçma oluyor çok teşekküt ederim hepinize♥️
Elifdddd Nil00 aynen ama kız ismi cok erkek ismi yok beğenemiyorum benım beğendiklerime o onay vermiyor kızımda hiç zorlanmadım mesela zeynep lina dedim tmm ama erkekte zor gerçekten😀😀