Sahtemelek doktorum mide bulantisi için dramamine yazmıştı evde vardı almadım ama sonradan şüphelendim başka bı ilaç mi doğru mu diye kullanan arkadaşlar varsa sizdeki de bu değil mi yanlış içmedim
Cana_ Sahtemelek evet cnm bu bende kullanıyordum bıraktım artık dr banada vermişti bnmde evde çoktu almadım evdekileri kullandım kaç aydır
Cana_ Sahtemelek yalnız günde 2 defa kullandım bn bir sabah aç karnına birde akşam üzeri aç tok farkermez
Sahtemelek Cana_ ayy içim rahatladı vallahi korktum bı an başka bı ilaçtır diye , banada doktorum en fazla 2 tane iç dedi prilam hiç bı ise yaramıyor diye verdi bunu sabah attım inşallah iyi gelir ya
Cana_ Sahtemelek kesinlikle çok iyi geliyor prillam bende de işe yaramadı zaten bu direk kesiyor bn çok rahat ettim