Sevinc-Berna87 Kac kışiyız beklemede olan belirtiler varmi bende sol tarafda kasıkda ara ara batma oluyor bilmiyorum belirtimi ama ?
Merve-metin Sevinc-Berna87 bat 15-18 arası belirti yok bu aydan pek ümidim de yok hayırlısı artık inşallah canım 🙏🏻
Bal5 Sevinc-Berna87 benimde 9 veya 10 u bakalım hayırlısı herkes hayırlı haberler alsın insallah canim
Tugba_turk46 Sevinc-Berna87 inşallah inşallah 🥺20snden önce yapmam zaten yarın memlkete gidicem baya bir yoğun olurum hiç aklıma gelmez bile negatif görmekten psikolojim bozuldu 😔
Bal5 Sevinc-Berna87 bende üç gün degerlendirdim yumurtlamami takip ederek catlamadan Bi gün önce çatlama günü ve Bi gün sonra bu şekilde karışık oldu nasipte varsa olur hayırlısı olsun Rabbım neylerse güzel eyler
Zeyba Benim de 9 gün kaldı acaba test yapsammıki birde öksürük başladı bende ilaç içmekten korkuyorum ıhlamur vs de içemiyorum sadece astım ilacı kullanıyorum ventolin zararı olmaz sanırım birde belirti bacaklarım ağrımaya başladı