Minikoommm bildiğim kadarıyla Ramzi teorisine göre karından ultrasonda plasenta ve bebek solda ise erkek, sağda ise kız. Vajinal ise tam tersi. Halk arasında ise ilk zamanlar bebek sol kasıkta oluşmuş ise kız, sağ kasıkta oluşmuş ise erkek. Tabi bunların hepsi bir teori. Özellikle halk arasındaki teori pek tutmuyor.