TugbaaGunaydn Bana doktorum etkisi 1 hafta sürüyor demişti unutursam içmeyi diye sormuştum. Ama tabi dikkat etmek lazım hergün içiyorum
Hasret5506 Ben hap kullanıyorum corasprin ozeldeki doktorum doğuma 1.2 hafta kala bırakıcaz dedi devlettekiler gerek yok dedi kürtaj oldum ikizmiş biri döllenememiß yeterince diğerinnide oyuzden kalbi durmustu 😔🙌