Herkesee günaydınnn mutlu bir gün olsunnn🥰Perşembe doğumum var kısmetse çoook heyecanlıyımmm🫣🤲🏽😻🪽Neyse asıl sorum kızlarrr doğum için ipek kirpik yaptırmak istiyorum güzel dursun hemde makyaj vs uğraşmayayım diye. Bilgisi olan yazabilir mi herhangi bir problem olur mu vs.. yazın bu arada Babyshower için yaptırmıştım şükür birşey olmamıştı ama genede sormak istiyorum doğum için ne diyorsunuz??🤗