aysemor YeniGelinMeselesi tebrikler hamilesiniz İnternetten hesaplayın kac haftalık olduğunuzu bence. Ona göre 5 veya 6da görmeye gidin keseyi 🤗
YeniGelinMeselesi aysemor 5 hafta civarı gözüküyor internete göre ve 1000 ile 3000 arası kese gözüküyormuş benimde kese gözükür büyük ihtimal 🥹
myangelson YeniGelinMeselesi hayırlı olsun son adet tarihin ile bakabilirsin kaç haftalık olduğuna ama bu değerle doktora gidip keseyi görebilirsin 🧡🦋
YeniGelinMeselesi myangelson 28 Eylül son adet tarihim ama değere göre 5 küsür haftada gibiyim tam anlamadım ya hafta hesaplamayı doktora gidince doktor söyler herhalde tam kaç hafta kaç günse teşekkür ederim☺️
Mermar YeniGelinMeselesi Hayırlı olsun sağlıcakla kucağınıza alın İnşaAllah. Bende öğrendiğimde 2895ti adem tarihime göre 4hafta 3 günlükken öğrenmiştim. Vajinal Ultrosonla bakmıştı doktorum kese gözükmüştü normal ultrosonda gözükür müydü bilmiyorum
YeniGelinMeselesi Mermar 1000-3000 arası kese ultrasonda gözükür diyor benimkide 3000 e baya yakın ya. Normal ultrasonla gözükür bence bilmiyorum gidince görücez vajinal ultrason ne peki nasıl oluyor ilk gebeliğimde tecrübe yok ondan soruyorum☺️
myangelson YeniGelinMeselesi normaldir bence benim de 5+2 de kese gozukmustu adete gore betamı bilmiyorum ama dediğin gibi doktora gidince belli olur ☺️
Mermar YeniGelinMeselesi YeniGelinMeselesi Prob diye bir alet var canım ona jel sürüyorlar vajinanın içine koyuyorlar içinde oynatıyorlar içeriyi daha net bir şekilde görüyorlar. Benim gebelikten önce 2 ameliyatım olmuştu. Bu daha net bilgi veriyor diye biliyorum. Ama şu an düşünüyorum gerek var mıydı olmasa da olabilirdi ilk olunca daha tedbirli yaklaşılıyor en ufak şeyde korkuyor insan. Benim doktorum 9.haftadan sonra karından bakıyordu profdu güvendiğime sıkıntı etmemiştim.
Merve1414 YeniGelinMeselesi kasımın 8 i gibi gidersen keseyi görürsün alttan bakılırsa belki kalp atışını bile duaybilirsiniz
YeniGelinMeselesi Mermar can acıtıyor mu peki ya görmek istemem dış gebelik vs olursa belli oluyor ultrasonda o yüzden yani sağlıklı gebelik mi diye öğrenmek istiyorum☺️
Mermar YeniGelinMeselesi Canın yanmıyor kendini kasmaman lazım sadece tabi bir tuhaf oluyorsun ama acılı bir şey değil. Spekulumla muayene daha kötü geliyor bana. İnşaAllah sen bunların hiç birini deneyimlemeden sağlıcakla alırsın yavrunu kucağına 🤲