Defnemmmmmm 37 haftamdayım ilk doğumum 35. Haftada olmuştu ve çok sancılı geçti heran gelebilir dedi doktor ve korkuyorum böyle olan varmı aranızda
Ysn Defnemmmmmm ilk dogumuzun 35te olmasindan da bilmeniz gerekir 37 normal Doğum haftasıdır neden korkuyorsunuz kuvoze girmesindenmi