fizikcianne Kubare134 bebeğim 16 gün sonra doğacak doğuma gitmeden 1 gün önce açarım evin havası kırılsın canım ben başlayacağım
Fasi Kubare134 Çorumdan yazıorum henüz açmadık evin derecesini sürekli kontrol ediyorum 23 un altına düşerse o zaman açıyorm
myangelson Kubare134 Diyarbakır’da hava serinledi bir de kuzey cephesindeyiz ama sitede oturuyoruz merkezi sistem hala acilmadi burada Kasım 15den sonra açılıyor burada
annelik_4 Kubare134 Konya’da da akşamları soğuk oluyor ama henüz açmadık bebeğimiz yok şuan yaz bebeği olacak inşallah
Kubare134 annelik_4 yaz bebelerinin bi bu avantajı var sanırım .. yoksa yaz doğumu gerçekten çok zordu
Aycan1 Kubare134 vala acmadım çok sıcak basıyo son aylarda yım ama doğum etmeden bi iki gün önce acmayı düşünüyorum bebek için
rabisskocc Kubare134 valla ben Karadenizdeyim ve köydeyim o yüzden öğleden sonra soğuk vuruyor mecbur sobayı yakıyorum:(