Merhabalar, lütfen yardım edin hala çok kararsızım hiç anlamıyorum.
Biz bebişe oda yapacağız uzun yıllar kullanabileceği bi karyola var takımda.
Ancak yatak odasına anne yanı ne alacağımı bilmiyorum chicco model için 4-5 ay kullanıyor dediler o yüzden istemedim fiyat da yüksek malum. Park yatakları da sevemedim bir türlü görünüş olarak. Hani böyle İKEA’nın bebek karyolaları oluyor ya onlar nasıldır ama sallanmıyorlarmış. Sallanması önemli mi? Kullanışlı mı? Yoksa önerebileceğiniz başka ürün var mı?
Uzun yazdım kusura bakmayın yardımcı olursanız çok mutlu olurum 🙏🌸