Beybi_2022 İnnovita gebelik testi hamilemiyim sizde görüyormusunuz çizgiyi ilk kez bu testi kullanıyorum anlayamadım
Motherandbaby_ Beybi_2022 Bende bu testle öğrendim ovülasyon takibi yaptıktan sonra denedim silik çizgi çıktı kan verdim ve hamile olduğumu öğrendim kan verin netleşsin bence var 💕bende yalancı pozitif gösteriyor diye akşam başka test almıştım onda da pozitifti
fizikcianne Beybi_2022 evet canım pozitif. Bende böyle çok çok silik çizgi ile öğrenmiştim hayırlı olsun. 2 Günde bir kan vererek 2 katı artış olacak mi takip etmelisin
Beybi_2022 Otherozge evet silik bir çizgi çıktı ilk dakikada hemen adetime 4 gün var bende emin olmadım bazı testler yalancı pozitif çıkardığı için kullanan varmı ki diye sormak istedim teşekkür ederim
noble1 Pek çok kez test yapan biri olarak, bu test dışında yanıltan olmadı beni ya. Ovülasyon testi almıştım yanında gelmişti. Başka bi marka ile tekrar edin bence, dilerim pozitiftir 🙏🏻🙏🏻
Beybi_2022 noble1 yaaa evet ovülasyon testinin yanında geldi adetime 4 gün var benimde bu sabah içimden geçti yapayım dedim silik bir şekilde pozitif çıktı
Otherozge Beybi_2022 benim ilk hamileliğimde 4 gün önce yapmıstım cok silik bir çizgi vardı kan testinde 6 felan gelmişti cok daha yeniydi yani.iki günde bir kan vermek zorunda kaldım artış varmı diye.suan ikinci gebeliğim.adet günü test yaptım poztf geldi kanımda 201 cıkmıstı.beklerim derseniz adet gününüzü bekleyebilirsiniz
[silindi] Beybi_2022 kanda da pozitf çıkarsa ovulasyon testiyle de deniyeblirmisniz Çoğu kişi de öyle öğreniyor
Aysensrkan Ben innovita gebelik testiyle öğrenmiştim bu şekilde silik çıkmıştı kanada pozitif çıktı umarım hamilesindir 😊
[silindi] Beybi_2022 sevndm adınıza Elinizde fazla ovulasyon testi varsa bana hediye edersiniz cok mutlu olurum 🙏🏼 7 yıldır olmuyor çocuğum
TugbaaGunaydn [silindi] isterseniz bende artan ovulasyon testi var bir gebenin günlüğüne ait size gönderebilirim. Bu marka bayağı başarılı bu işte. Bende onun vesile ile hamile kaldım.
Beybi_2022 [silindi] teşekkür ederim üç adet var işinize yaramaz diye düşünüyorum göndermeyede değmez