Esracmmm 35 hafta olduk kızlar parmaklarımı açıp kapandıkça acıyo ağrıyo bugün daha çok oluyo sabah özellikle normal mi sizde de var mı
abnw Esracmmm bende 33 haftamdayım yaklaşık 1 aydır bende aynıyım geceleri ve sabahları ağrım artıyor çok zorluyor benide doktor ödem dedi yapacak.bisey yokmuş doğumdan sonra geçermiş,
NazifesEnayAkup Bnm ilk hamileliğimde olmuştu çok kötüydü doktor bişey yok doğumdan sonra geçer dedi ve geçti sebebini anlamadım
Esracmmm NazifesEnayAkup ödem diyorlar ama bu haftaya kadar hiç ödemim olmadı bile şimdi den sonra biraz oldu çok değil ondan sanırım ama çok ağrı olmaya başladı
Hazniyee Benımde sabahları ozellıkle elimi acıp kapatamıyom gun ıcınde bıraz duzelıyo ama tabı tamamen gecmıyo ödem dedı doktor normalmiş