Mikoosu Birbahargunu evet püre and dört çok güzeldi ama şimdi hem mavi olanı heem dört olani değiştirmişler dandik bir bez cikartmislar
Birbahargunu Mikoosu yaa ben de onu alacaktım almadım goo.n aldım geri e bebekte indirim vardı goo.n da
KuzeyinAnnesi10 Mikoosu neyle başlarsan onla devam et en büyük etken bez değiştirmez surkeli farklı marka kullanmaman lazım
Mikoosu Lavinya_21 ya bana da raporlu mama yazdı alerjisi çıktı ama içmiyor ne yapıcam bilmiyorum anne sütü alıyordu normalde tadını sevmedi mamanın
Lavinya_21 Mikoosu alerjişi varsa doktora danışın belkı degıstırır. İçmeme konusunda pes etmeyın ilk bir hafta delırdım içmek ıstemıyordu agzını acmıyordu. Simdi gorunce ıstıyor hatta aglıyor vermeyınce sabırlı olun cnm
Eliiiff_ Sleepy çok kötü bir bez daha kötüsünü görmedim yapışmıyor sürekli açılıyor sızdırıyor pişik yaptı ayrıca ve bir paketi bitirmemiştim bile
OziC Mikoosu sleepynin kalıpları küçük olur doğumdan sonra bile direk 2 numara ile başlanabilir yani primanin 1 numarasıyla sleepynin 2 numarası denktir mesela. O yüzden 1 paket 2 numara alıp kullanın duruma göre 3e geçin ama bence şuan 2 ideal olur diye düşünüyorum
Mikoosu Lavinya_21 anne sütunu verdiniz mi bu arada peki ben vermeyin diyorum alışsın diye zaten sütümde az emmiyor sağarak veriyordum
KuzeyinAnnesi10 Mikoosu evet yenisi çok kötüymüş çevremde herkes öyle diyor hep baby tuco kullanıyorlar
Aysecan0335 Sleepy bionatural ecolojik natural hepsini kullandım sık sık değiştirmeme rağmen pişik oldu bebeğim bepanthol aşırı sürüyordum bide şimdi goon kullanıyorum ve aşırı memnunum krem bile kullanmıyorum fazla