Mavispembis1_ benimde bu şekilde silik çıkmıştı. Birkaç gün sonrasında sağlık ocağında kan verdim. 1 gün arayla düzenli artış var mı ona bakıldı. Güzel bir şekilde artınca da kadın doğuma randevu aldım. İstersen bir kan vermeye git. Gebelik varsa zaten hemen çıkıyor.