Bu yazimi dünde bı arkadasimiza yazmıştım aynısını sana da yazmak istedim bacım
Öncelikle çoğu sezaryan olan kişilerin söylediği gibi kesssinlikle yatayım uzanayim canım acıyor, ağrım var demeyin yürüyün. Emin olun ne kadar yatarsaniz aciniz o kadar daha artacak. Kendi tecrubeme dayanarak söyleyebilirim ki gece için alarm kurun bir kere de olsa gece yarilari kalkıp biraz yürüyün. Örnek veriyorum gece 12-1 gibi yattiniz te sabah 6-7 de kalkarsanız emin olun uzun süre hareketsizlikten dolayı mıdır bilmem canınız çok aciyabilir ayağa ilk kalkıp yurudugunuzde ya da gün içinde. İkincisi uyumadan mutlaka tuvaletinize gidin. Çünkü yattıktan sonra cisiniz vs gelirse ki bı anda geliyor çok taze oldugu için sizlatabilir.
Üçüncüsü yine yürüme ile alakalı soyleyecegim. Yatarak gazınızi zor cikartirsiniz. Bu yuzden bol yurume gaz açısından da iyi olacaktır.
Kayısı hoşafı mümkün mertebe için. Çok iyi gelecektir.
Kendinizi sartlamayin bende Spinal oldum ama sadece ameliyat sırasında yoğun bir baş ağrısı girdi beş dakikalik ardından geçti bidaha hiç olmadı. Öyle kahve falanda içmedim hiç. Ama ne olur ne olmaz siz yaninizda bulundurun.
Korse hayatınızı kurtaracak :))) . cırtli korseler var. Once doktorunuza danışın ki o da onerecektir. Hastane sürecinde Korse alıp yururken korseyi takın. Yatarken çıkartın. Korsenin amacı karnınız gitsin sıkılsin değil çünkü dikişten dolayı zaten sikamiyorsunuz. Karnınızı yukarı topluyor dikislerinize baskı olmuyor ya da yürürken sallanma olmasını engelleyip dikiş acısı yaşamamanizi sağlıyor. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Biseyler yiyebilirsin demeesi tuhaf olmuş. Planlı sezaryan bu birde. Yediğin için belki lavman yapabilirler. Ama normalde birşey yemedigin için geceden , lavman yapmıyorlar.
Sevgiler 🧡