Gzmary35 Allah’ım yardımcın olsun sağ salim sağlıklı bir şekilde eve dönersiniz inşallah benim de bugün kontrolüm vardı 38+3 haftalığız sancılarım çıktı nstde Altan muayene yaptı eve geldikten sonra 3-4 saat sonra akintimda kahverengilik vardı nişanım mi geldi yoksa Altan muayene ettiği için mi geldi napmaliyim doktora gideyim mi yoksa bekleyeyim mi