Doğum yaptığımda sol kolumda damaryolu vardı kafasına batar diye sağdan emzirdim, bidaha sol tarafı hiç istemedi, zorla veriyorum ama sağ tarafı yarım saat emerken sol tarafı zorla 5 dk, sol tarafı sagarak veriyorum ama öyle de zor oluyor nasıl alıştırırım