Aybarssmom_ 30 haftada gittiğimde 34. Haftada gel demişti bir sorun olursa kanama sancı gibi gel demişti tabi ben 32. Haftada aşırı mide bulantısı için gitmek zorunda kaldım birde kan tahlili vermiştim b12 düşmüştü onun için gittim nstye girdim o hafta ilk kez şimdi 3 hafta sonraya gel dedi 35.Haftamda gidicem bana arası baya uzun geliyor neden bilmiyorum normalde 2 haftada bir kontrole gidilmesi gerek diye düşünüyorum ama doktorum arasını uzun tutuyor