mho0910 annesi53 bende 33+2 tüm sabırsızlıkla sezaryen için gün almayı bekliyorum ilk doğumum sezaryen olunca ikinci de planlı sezaryen olacak
Sareee 36+1 perşembe kontrolüm var bakalım doktorum ne diyecek benim de bebeğim önden gidiyordu önden gidip 37 38 haftalarda doğum yapan oldu mu acaba daha çantamı hazırlamadım 2 gebeligim😀🙈
fizikcianne annesi53 36+3 🙋🏼♀️. Bizede doktorumuz 36 da vermişti sezeryan gününü. Bekliyoruz bakalım ilk gebelik korku heyecan mutluluk hepsi var 🥰 38+5 te olucak. 16 Kasım günümüz
annesi53 fizikcianne ay benide 16 kasım sabah 8.30 da gün verdi ama bebeğim hiç Kilo almamış haftaya da aynı çıkarsa hemen alıcam dedi hazırlıklı gel dedi :(
Mucizem14 annesi53 36+2 yiz kizcemle normal dogum olacak insallah tarihimiz 26 kasim ama bakalim bizim kiz nezaman gelecek 🥰
annesi53 Hilal_blc kalbimde aort yetersizliği mevcut kardiyoloji doktorum izin vermiyor ıkınma esnasında aortta patlama olabilir diye o yüzden sezeryan
glbyzgkhn hulyaca kac hafta kac gunluken olcak sezeryaniniz Doktor hangi tarihler arasi icin seçim haki verdi Bende sezeryan istiyorum da bana net su tarihmi der yoksa 2 veya 3 gun ayri gun sunarmi secmem icin cevaplarsaniz çok mutlu olurum Bebeğiniz sağlıkla gelsin
hulyaca glbyzgkhn amin cümlemizinki sağlıcakla gelsin inşallah 🙏🏻 🥰🥰 Doktorum 38 hafta sonrasında istediğin zaman olur dedi. 38+3 de olacak doğum. Kendim seçtim. 17 Kasımı istiyordum diğer kızımla aynı gün olsun diye ama doktorum izinli olunca 16 Kasıma karar verdik ☺️🌺
Aysesultan97 hulyaca sağlıcakla gelsin inşallah bende o tarihlerde seçeceğim gibi bakalim yazarım buraya da. Tecrübelerimiz de paylaşırız
Aysesultan97 hulyaca bizde bugün gittik belirledik tarihimiz 16 Kasım. Sağlıcakla kolaylıkla gelsinler.