adalinda-35 Kızlar sütümü sagiyorum sağ göğsümde bı sıkıntı yok ama sol göğsümu daha fazla sagmama rağmen taş gibi çok acıyor neden böyle oldu ya acaba bı bilgisi olan varmi
Abikardes12 adalinda-35 cnm öncelikte buyuklerımızın dedıgını diyorum neden bılmıyorum ama gogsune bırdaha tas gbı deme sıcak hvlu koy gogsune ve emmesını sagla emmeyle sagma cok farklı cunku
Fasi adalinda-35 3 kere mastit oldum kesinlikle ilaca başvurma emzir emmiyorsa her saat başı göğsunu sağ ama sağmadan önce mutlaka sıcak dusa gır banyoda mesaj yap sabahtan baslarsan uygulamaya aksama geçmiş olacaktır
adalinda-35 @“Abikardes12”#p30065951bilmiyodum.. bebeğim küvezde ondan sağıyorum 😕 sıcak havlu koyuyim 😔😔