Kizlar dikkat ediyorum bebegimin hemen hemen sanki 3-5 gundur bez sayisinda azalma oldu. Mesela dun 3 kere mi ne degstrdim.btanesi acayip doluydu cis + kaka. Ama onun disinda azalma var sanki. Doymuyor desem zannetmiyorum cnku bebegim oyle cok aglamiyor. Duzene mi girdi acaba dcem aama bilemedim. 2.5 aylik bebegm. Sizce normal mi?