Eslemim34 Kızlar rüyam da kızımıza Lara ismini koyalım diye eşimi ikna etme çalışıyordum😅 çok güzel bunu koyalım lütfen vs diyordum 🥲 acaba rüyada görülen ismi koymak gerekir mi? Bu arada sevdiğim bi isimdi ama aklımda değildi
AsELinAnneSi__ Eslemim34 Zorunlu değil bizde sevdiğimiz için koymaya karar verdik etkileyici bir rüyaydı hamile olduğumu ogrenmeden gormustum ve üstüne kızım olacağını da öğrenince böyle karar verdik Meryem Aselimiz olacak Allah’ın izniyle sağlıkla kavusalim insallah 💕😊