ercszr ikinci sezeryanımı olcam ilkinde hiç bişey kötü Degildi korkularımın boşa olduğunu anladım ama istemsiz olarak şimdi yine başladı korkularım :( 37+2 haftaya çarş gün aldık hayırlısı…
Buse_2777 ercszr benmde ilk gebeliğin pazartesi doğumum var sezeryan ve korku panik heyecan hepsi iç içe girdi , Rabbim sağlikli bir şekilde girip çıkmamızı nasip etsin😍
Betuss7 ercszr bende aynı durumdayım sanırım arkada seni bekleyen çocuğunu bıraktığın içim böyle bir duygu hissediyorsunuz hissediyoruz 🙈🥴
Aysee07 Saat 8 de doğumum benmde ikinci sezeryanim olacak korku panik heyecan içindeyim 🤦hayırlısıyla alalım kucaklarimiza 🙏
Buse_2777 Blueberry0 ilk kendim istiyordm sonradan zaten mecburi oldu 37+1 de alacaklar pazartesi, böbreğim de şişme vardı mecbur oldu, bende zaten hep sezeryan istiyordm😊