ahmetkereminannesi evde onlarca boş soda şişesi var bunları nasıl değerlendiriyorsunuz yada paraya nasıl geri çeviriyorsunuz kızlar.
gamzecgr ahmetkereminannesi porsiyonluk olsun diyen kışlık domates yapıyor onlara başka da bişeye yaradığını xuymadim
Nur321 ahmetkereminannesi ben bilerek biriktiriyorum yazın kızıma meyve suyu yapacam. Hazır almaktansa evde yapılmış olsun diye düşünüyorum