Lee ben bana notu versin demedimki oyle yazdigimi nerde okudunuz?! Ben baana ayrimcilikta yapsim demedimki?! Onuda nereden cikardiniz?!
Ben burda okuya okuya hamile olanlara sordumkiiii bazen sancim oluyor kasilmalar oluyor.oyretmenlerse bu zaman eve donmeme izin vermiyorlar dedim.ve oturuyorum bu nedenle.boyle olan varmi? Bi sorun yasadinizmi dedim???
Soruma cevabi olan varsa yazsin yoksada yazmasinlar lutfenn