Cckgkc bence diger sinif arkadaslarimdan fazla bi farkim
Var.ben can tasiyorum.evet bende cocuk okuya okuya oldu ve kimese nedenini aciklamak zorunda degilim!! Ve sizin soylediklerinizede katilmiyorum cunki cok yanlis dusunuyorsunuz! Diger arkadaslar raht otura bildikleri halde ben rahat oturamiyorum ve bu nedenle bana izin vermeliler bence.bu benim
Dusuncem. Ve benim
formumuda tipis tipis terk edin👋🏾