Kızlar şiddetli çatı ağrısı yaşıyorum 36+3
Ve bugün gece artık bel ağrıları da buna eşlik etmeye başladı , şiddetli çatı ağrısı bel ağrısı ve ateş basması doğum belirtisi olabilir mi bu kadar ağrı normal mi ? .. çatı ağrısına dayanamayacak kadar çok kötüyüm inanılmaz bi ağrı . Sağdan sola kesinlikle dönemiyorum ayağımı her attığımda çok zorlanıyorum son haftalarda normal mi yoksa doğum mu yakın anlamıyorum .. ikinci gebeliğim kızımda hiç yaşamadım bu şekilde ..