Lenalena Arkadaşlar ben 30 haftalık hamileyim her doktora gittiğimde çatı muayenesi oluyorum sizde nasıl
Aycan1 Lenalena daha cok erken çatı muayenesi için daha 2 buçuk ayınız var nerdeyse ben bugün gittim mesela 37+4 haftalık ama yapmadı doktorum genelde 38 den sonra yapılıyo diye biliyorum ve bu 3. Gebeliğim hepte öle
Sbyrktrml Bende de 38. ve 39. Haftamda yaptı 39+6 da gittim çatı muayenesi yapmadı şu an 40+2 deyiz yarın tekrar kontrolüm var yapar mı bilmiyorum
Aybik25 Sürekli çatı muanesi olması çok mantıksız, 1 kere olunur ve olunduğu takdirde nasıl doğum yapabileceğin hakkında konuşulur. Ve bunu yapıyor olması iyi bir durum değil sonuçta alttan muane oluyorsun.
Lenalena Arkadaşlar çatı muayenesi dediiniz şey şu değil mi iki parmağıyla alttan vajinayı kontrol ediyor. Bu çatı muayenesi oluyor değilmi ben hamileliğimin başından beri bu muayene yi oluyorum