Raziyenurx Kızlar sezaryan dogum için sizce depend mi hasta bezimi kullanışlı olur depend lastikli kısmı acıtıyor faln diyenler oldu hasta bezii cırtcırtlı daha iyi diyen oldu kimisi depende iyi diyor kimisi hasta bezine iyi diyor sizce hangisi kullanışlı olur
Semabkr Raziyenurx ben ikisini de kullandim. Hastanede hasta bezi kullandım. Tek sıkıntısi çok büyüktu çok kaba duruyordu eve geçince de depende geçtim. Oda çok rahattı. Külot gibiydi. Ama alırken her zaman bedeninin ustunu al. Onun dışında dediğim gibi külot gibiydi. Çok rahat hareket ediyordu. Üç tane falan kullandım. Sonra normal pede geçtim
Minikperi Raziyenurx lastikleri sıkı değil ki dependin. Bedeninize uygun alırsanız çok kullanışlı. Sezaryeni bilmiyorum ama normal doğumda ben depend kullandım.
sultanssa Raziyenurx ilk dogumunda oyle aman aman kanamam olmamisti bende maksimum 2 tane kullanmisimdir gercekten hasta bezi cok kabaydi pedde kullansam olurmus heralde 2. dogumumda gerek varmi bilmiyorum bidaha almaya ped yeterli olurmu cunku normal dogum gibi cok kanama olmamisti bende
Boz Depend kullan cnm, 2 hafta oldu doğum yapalı emin ol çok rahat edeceksin. İyi ki almışım dedim doğumdan sonra kurtarıcı
Bebisannneessi Raziyenurx hiçbirini almadım, zaten hastaneden hasta bezi veriyorlar, kanama da öyle çok olmuyor gece pedi yetmişti bana
Kgndus Raziyenurx bence depend kullan ilk doğumum sezeryan oldu çok kanamam olmasına rağmen hiç sızma yapmadı ben 1 buçuk paket kullandım o zaman ayrıca dikişleri acıtmıyor şimdiki doğumum için yine depend aldım
Merve1616 Raziyenurx Raziyenurx Depend kullanmıştım çok rahattı. Hastanede ilk gün hasta bezi verdiler onu kullandim ama kaba duruyor ve aşırı büyük. 1 paket depend alıp hastane çantasına koymuştum.
tugba_2365 Raziyenurx hasta bezini hiç deneyimlemedim ama depend çok rahattı gerçekten, neden daha önce kullanmamisim dedim. Sıkma vs hatırlamıyorum.
hulyaca Raziyenurx İlk yorumdaki arkadaşa katılıyorum tamamen 💯 ☺️ Hem normal hem sezaryen doğum yapmış biri olarak depend daha kullanışlı 👍🏻
ulkuerdogann Raziyenurx ben depend götürmüştüm kullandırmadılar terleme yapar yara için sıkıntı diye hasta bezi koydular sonradan orkid aldırıp koydurttular
neanladinyurdagull Raziyenurx ilk doğumum da hasta bezi kullandım çok kabaydı cırtlı değidi külot şeklindeydi.Bu doğum için için depend aldım ben.Evdede denedim hiç sıkı falan değil öyle açılıyor önemli olan bedenini bulmak bence.Normal bu arada doğumlar
Serap-asel Raziyenurx kesınlıkle depent zten hastaneden çıktıktan sonra çok gerek duyulmuyor kullanacağın 3-4 tane ama kesınlıkle depent neden lastıklerı ağrıtsın ki zten onlar büyük ve esnek olyo sezeryan yerının üstünde kalyo
Birbahargunu Ya ben evony aldım e bebekten mesane ve lohusa pedi diye geçiyor külot gibi olan şeylerde rahat edemiyorum ben bir de ihtiyaç olursa doğum yapacağım hastanede var bağlamalı şekilde ondan alırım diye düşündüm